sunnuntai 23. helmikuuta 2014

13 päivää jäljellä

Tosiaan aika käy vähiin ennen ensimmäisiä kisoja :) iiks.. Mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen kuntoon ja vapaaohjelmaan. Kunto alkaa pikkuhiljaa riittämään sen vetämiseen loppuun asti täydellä energialla. Toki parannettavaa on aina, esimerkiksi käsien linjoissa ja notkeudessa. Tekniikka näytti tämän päivän treeneissä todella hyvältä. Toisin oli tiistaina, kaikki tuntui hankalalta ja tahmealta. Hypyt eivät nousseet kunnolla mutta eipä se aina voi olla hyvä hyppypäivä. Väsymys yleensä verottaa ensimmäiseksi vapaaohjelmasta.

Tänään olisi vuorossa vielä selkäpäivä salilla. Menen illalla tekemään sen tuohon meidän läheiselle salille. Eilen kävin treenailemassa leppävaaran fressillä ja kokeilin toisenlaisia vatsalihasliikkeitäa nyt on kuule kyljet ja vatsalihakset todella kipeät. Vaihtelu virkistää :)

Eilen ja tänään ollaan myös kävelty koirien kanssa pitkiä lenkkejä, joten urheilu on ja kunnolla. Tänään oli vain niin hirmu liukasta että yhden mäen ylös kipuamiseen meni todella paljon aikaa. Lenkkipolku oli aivan peilikirkasta jäätä. Siinä tuntui myös kipeät vatsalihakset kokoajan, kun sai jännittää koko kroppaa.

Perjantaina oli hyvän ystäväni polttarit ja olin mukana heti töistä suoraan. Olin aamulla pakannut eväät valmiiksi koko päiväksi mutta unohdin päivällisen ja iltapalan töihin kun lähdin rientoihin. No jouduin kipaisemaan ne matkalla sitten mukaan ku siirryttiin saunatiloihin pasilaan. Hirveän moni ei ihmetellyt minun eväitä mutta muutamia kyselyitä tuli. Ihmeellisin kommentti oli kyllä että "kyllähän sä alkoholia kuitenkin saat juoda, eikö niin?" Juu no se ei kyllä kuulu tähän kisadieettiin eikä liielti mun muuhunkaan elämään. Nautin siitä että krapulaa ei ole ja tunnen hallitsevani omaa kroppaani kokoajan. Alkoholin vaaroista en ala saarnaamaan mutta eihän se nyt oikeasti ole kenellekään hyväksi. Jokainen itse päättää mitä juo tai jättää juomatta. En mä mun kavereillekkaan siitä saarnaa, aikuisia ihmisiä kun ovat!
Nyt kehonhuoltoa ja lepäämistä ennen illan salia. Huomenna vuorossa toinen hoitokerta technispa hoidossa kauneushoitola adeleinessa. 

-Jannina-


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti