lauantai 14. kesäkuuta 2014

Uutta projektia kehiin

Kisoista on kulunut nyt pari viikkoa ja elämä alkaa palaamaan taas omiin uomiinsa. Painoa on tullut takaisin vähemmän kuin viimeksi vaikka paino oli Riminissä vähemmän kuin Helsingissä. 


Treenaamiseen en ihan päässyt niin  hyvin kiinni kuin viimeksi, koska silloin oli jo tiedossa että lähden Riminiin kolmen kuukauden kuluttua. Nyt kun seuraavaa kisaprojektia ei ole ihan tiedossa niin alkuun oli hieman hankalaa. 

Mutta jo ennen Riminiä haaveilin juoksemisen elvyttämisestä taas niin siihen olen nyt asettanut tavoitteen. Eli haluan syksyllä juosta puolimaratonin toista kertaa. Pari vuotta sitten juoksin viimeksi Helsingissä aikaan 2h 8min. Ja nyt haluaisin juosta sen alle kahteen tuntiin. No viestiä Johannalle ja sieltä saan apua myös tähän projektiin.

Treenaamista on myös vaikeuttanut se että nyt kun kisat on ohi, seuraava suuri juttu on häät. Menen sisin naimisiin heinäkuussa ja olen askarrellu kaikkea ihan huumassa. Nyt on iskenyt tajuntaan että, helkkari sitä ollaan oikeasti menossa naimisiin. Tätä asiaa on myös vahvistanut polttarit jotka järjestettiin viime viikonloppuna. Tytöt onnistuivat yllättämään minut aivan totaalisesti. Mulla oli ollu työvuorolistassa lauantai päivystys ja tottakai luulin että polttarit olisivat laitettu vapaaviikonlopulle. No tässä huijauksessa olikin suurin osa neurokirurgian klinikkaa mukana ja tämä päivystys oli täysin feikki ja mut soitettiin töihin aamulla ja siellä tytöt olivat odottamassa parkkipaikalla. Huusin ja itkien koska olin niin yllättynyt :) 

Käytiin surffaamassa pyhtäällä, tosin minulle huijattiin että ollaan menossa mökille. Ja kaksi vuotta olen toitottanut että mökille mua ei sitten saa viedä! Ihan kauhea fiilis tuli siitä etten osannut siinä vaiheessa edes valehdella olevani onnellinen myös mökille menosta :) onneksi ei tarvinnutkaan koska tämä oli luojankiitos ovela huijaus. Minulla oli myös fitnesskiertue Helsingissä ja kiersin pinkissä mekossa ympäri keskustaa ja pidin mm. Puhetta espan lavalla :)

Illalla päästiin laittautumaan hotelli tornissa ja sitten lähdettiin baariin tanssimaan :) kaiken kaikkiaan aivan mahtava ilta. 

Juuri ennen Riminin kisoja oli myös kuvaukset Helsingin kattojen yllä. Kävin hyppelehtimässä pienessä vesisateessa ja kivoja kuivia saatiin aikaan. Kuvaajana toimi Ömer Acar. Sama kuvaaja on myös häissämme kuvaajana. 

Freddyn kuva on Sami Vaskolan ottama. 




-Jannina

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti