tiistai 1. huhtikuuta 2014

Protskupatukkaa maistelussa

Oon saanut buzzadorilta välillä tuotteita kokeiluun. Nyt oli vuorossa teho sport proteiinipatukka ja suklaan makuinen. Patukka on etiketin mukaan vähäsokerinen ja lupaa proteiinin määräksi 40%.
Tehosport on jaotellut valmisteensa kolmeen luokkaan: ennen harjoitusta, suorituksen aikana ja suorituksen jälkeen. Tämä patukka on tarkoitettu nautittavaksi suorituksen jälkeen. 


Dieetin takia maistoin patukkaa vain pikkasen ja suu tuntuma oli hyvä. Hieman rouskuvaa päältä ja oikeasti suklainen. Jauhoinen kyllä niinkuin melkein kaikki patukat mitä olen maistanut. Maku oli yllättävän hyvä vaikka tuotteen sanotaan olevan vähäsokerinen. 


Varmaan ihan hyvä vaihtis palkkarille vaikka itse en luovu kyllä palautusjuomasta. Tämmöisen voisin kuvitella syöväni tanssitreeneissä jälkeen tai muuten vain välipalana. 


Kannattaa kokeilla, hyvää oli! :)

Voisin arpoa muutaman patukan kommentoijille. Kommentoi postaukseen kokemuksia proteiinipatukoista ja mikä on lempparisi? 

Kommentointiaikaa on tämän viikon loppuun eli arvonta suoritetaan sunnuntaina 6.4 klo 20

-Jannina





3 kommenttia :

  1. Oon maistanu tota suklaata ja banaani-suklaata. Molemmista tykkäsin, ei oo kuitenkaan niin jauhosia mitä muut, joita oon kokeillu. Banaani-suklaa on kuitenkin mun lemppari, maistu banaani oikein hyvin ja aidosti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässähän ei paljoa arvontoja tarvittu ;) mennäänkö Kati joku päivä kahveelle

      Poista
    2. Mennään ihmeessä :). Mulla on vkloput vapaana. Nyt sunnuntaina tarkotus mennä Kultsalle ;)

      Poista