torstai 13. maaliskuuta 2014

Kisojen jälkeinen elämä ja ruokavalio

Alan olemaan toipunut kisoista pikkuhiljaa. Herkuteltua tuli muutama päivä kisojen jälkeen ja ai että kunniamitali maistuivat hyvältä. Tiistaista lähtien olen jättänyt karkit taas taakseni ja vaikka niitä ei olla minulta ehdottomasti kielletty niin pyrin herkuttelemaan harvoin mutta laadukkaasti :) on ollut ihanaa syödä enemmän hedelmiä päivän aikana.
Hedelmäsalaattia pellavansiemenrouheella iltapalaksi.

Dieetin viimeisen kuukauden olin syömättä maitotuotteita ja söin proteiinin siis kananmunia ja herana. No nyt kisojen jälkeen oli ihana ajatus että saisin syödä jälleen rahkaa, koska se on hyvää ja kätevä välipala. No sen ihanuus jäi ajatukseksi koska tänään söin rahkaa, ihan sitä normia Valion pehmeää rahkaa. Olen syönyt samaa rahkaa ennenkin ilman ongelmia. No tänään rahkavälipalan jälkeen vatsani alkoi möyryämään ja turpoamaan! ! Olin kuin pahemminkin tiineenä oleva naaras. Aivan järkyttävää vellomista ja no ilmaa. Mahtavaa. En siis syö rahkaa enää, ainakaan tavallista. Ostin kokeeksi laktoositonta versiota mutta saa nähdä uskallanko kokeilla.

Saan siis nyt kuukauden verran syödä vapaammin mutta toki puhtaasti. ruokia ei tarvitse punnita kokoajan. Punnitsemaan alan sitten 2kk ennen riminin kisaa.
Siinä iltapäivän masu, töissä oli niin mukavaa olla vielä tämän jälkeen.

Olen tämän viikon ottanut aika rennosti treenien suhteen. Salilla olen käynyt mutta jätän suosiolla jalat väliin tältä viikolta. Pohkeet ovat kisojen jäljiltä todella kipeät, koska ne kramppasivat pitkin päivää ja toipuminen vie aikaa. Aamuaerobisella olen yhtenä aamuna käynyt ja huomenna tulee toinen ;) 

Sunnuntaille olen sopinut akrobatia treenit :) jos kerta voimistelutempuilla pärjää niin miksen minäkin sitten. Jannina 27 vee alkaa opettelemaan hurjia juttuja. Saa nähdä löydänkö itseni työpaikaltani potilaana sitten treenien jälkeen, toivottavasti en! Tarkistin kyllä että ketkä päivystävät silloin :)

Olen intopiukeena suunnitellut kaikkea uutta vapaaohjelmaa varten ja paljon on opittavaa. Ohjelma vaatii siistimistä ja viimeistelyä eli nilkkojen ojennusta ja muuta pientä. Plus ne kaikkia temput jotka haluan tehdä Riminissä! Ohjelmasta  ja tanssijasta tulee entistä paremmat. 

-Jannina

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti